Viziune / Misiune

Credem în dezvoltarea armonioasă a copiilor, de aceea, sloganul grădiniţei noastre este: Învaţă, Se Bucură, Cresc!

Procesul de învăţare este unul care nu se încheie niciodată. Însă în primii ani din viaţă este important ca cei mici să aibă un suport educativ care să îi ajute să-şi dezvolte capacitatea de gândire şi propria personalitate, în anii ce urmează. De aceea, Grădiniţa Dreamland îţi propune un mediu creativ, bazat pe modele practice de învăţare, în care copiii îşi vor contura o serie de valori şi aptitudini personale.

Astfel, la nivelul preşcolar urmărim:

  • Dezvoltarea liberă şi armonioasă a fiecărui copil;
  • Formarea unei personalităţi creative;
  • Îmbunătăţirea capacităţii de socializare a copilului preşcolar, în relaţia sa cu alţi copii, cu adulţii sau în înteracţiunea sa cu mediul înconjurător;
  • Sprijinirea copiilor în dobândirea de cunoştinţe, capacităţi şi abilităţi necesare viitoarei activităţi şcolare, precum şi vieţii lor ulterioare în societate.

Grădiniţa noastră pune accent pe crearea unui mediu propice socializării, care să încurajeze interacţiunile între copii, care să îi înveţe ce înseamnă respectul faţă de cei din jur, şi nu numai.

Copiii sunt încurajaţi să gândească singuri şi să găsească rezolvarea problemelor fără ajutorul adulţilor, lucru care le permite să-şi dezvolte abilităţile şi, totodată, le creşte încrederea în sine. Ne dorim ca ei să crească şi să se devină curajoşi, încrezători în forţele proprii şi echilibraţi.

Valorile noastre fundamentale sunt:

  • Toleranţa
  • Adevărul
  • Consideraţia şi respectul pentru ceilalţi
  • Bunele maniere
  • Suportul emoţional

Principiile noastre

La Dreamland ne ocupăm de:

  • Dezvoltarea unei relaţii armonioase şi de lungă durată cu familiile celor mici;
  • Îmbunătăţirea permanentă a serviciilor şi a performanţelor;
  • Livrarea unui proces educativ relevant, care să îi asigure copilului o trecere uşoară către următorul nivel: şcoala primară;
  • Informarea prin rapoarte şi evaluări periodice, precum şi prin invitarea părinţilor la discuţii individuale, cu privire la evoluţia academică a copiilor.